Base de premsa de can Carlos

Les ruïnes de can Carlos es troben a la carena del Soler, a ponent d’aquesta masia, just abans d’arribar a la torre d’alta tensió (41º 45′ 393 – 002º 16′ 608 – 689).
Entre les restes ha aparegut part de les peces que formaven un setial o base de premsa de vi. En total hi ha 7 peces que encaixen perfectament, com es veu en la fotografia adjunta.

La peça fa 90 centímetres de llarg (en el sentit que hi ha el broc) per 82 d’ample. La part interior rebaixada fa uns 70 centímetres, descomptant uns 4 cm a cada costat per fer el llavi lateral. Aquest llavi és més ample prop de la sortida del most, suposem que per evitar que es trenqués a causa de qualsevol cop imprevist.

Base de premsa de vi de can Carlos
Base de premsa de vi de can Carlos

2 pensaments sobre “Base de premsa de can Carlos

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.