Refugi de Sant Miquel de Canyelles

Refugi de Sant Miquel de Canyelles
Refugi de Sant Miquel de Canyelles

Es troba al nord de l’ermita, a la banda de baix del camí que hi porta des de la pista que baixa a la Casanova (41º 47’ 253 – 002º 17’ 088 – 575).

Es tracta d’una petita estructura adossada a un marge, avui dia sense coberta i de planta arrodonida amb un diàmetre que oscil·la entre 1,10 m i 1,40 m. Algunes peces de la coberta que queden a la seva arrancada indiquen que es tractava d’una coberta feta per acostament de filades. L’alçada mínima que havia tingut seria 1,30 m.

S’hi accedia per la banda est, per una obertura de 80 cm d’alçada i 60 cm d’amplada coberta amb una pedra a manera de llinda plana feta amb pedra rogenca. Només el petit mur que constitueix la porta és exempt i fa 40 cm de gruix i està construït en pedra rogenca.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.